گروه دوستی

نوشته شده در ۱۸ آبان ۱۳۹۰ با موضوع Uncategorized @fa, فرهنگی

اجرای مجدد گروه دوستی به سرپرستی حسین علیزاده و آواز شهرام ناظری از تاریخ ۱۴-۱۷ آبان ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید.

شهرام ناظری را می توان بعد از محمدرضا شجریان برجسته ترین آوازاخوان معاصر ایرانی دانست که آوازه وی نه تنها در ایران که در بسیاری نقاط مختلف جهان نیز پیچیده است، همکاری وی با هنرمندان برجسته ای چون حسین علیزاده، کامبیز روشن روان، کیهان کلهر، گروه دستان، جلیل عندلیبی، جلال ذوالفنون و … و همچنین در سطح جهانی با هنرمندانی چون ذاکر حسین، ژوهانس موزر، مت هایموویتز، دیوید فراست و … را می توان نام برد.

شهرام ناظری در سال جهانی مولانا جایزه انجمن جهانی مولانا را به پاس خواندن اشعار مولانا، و نشان شوالیه ادب و هنر فرانسه که بالاترین نشان هنری این کشور می باشد را دریافت نمود، همچنین بسیاری از مجلات و رسانه های جهانی از او با عنوان پاواروتی آواز ایران نام بردند.

اگه بخوام حتی نگاهی گذرا به زندگی هنری این موسیقیدان داشته باشم فکر می کنم از حوصله خارج باشه، پیشنهاد می کنم به وب سایت  شهرام ناظری و یا صفحه وی در ویکی پدیا سر بزنید.

پ.ن.۱ : ادامه تصاویر در دوربین نت

پ.ن.۲ : این کنسرت تحت تاثیر برف پاییزی تهران قرار گرفت، ترافیک شدید، مشکل پارکینگ و تاخیری در حدود یک ساعت در شروع کنسرت از حواشی و تاثیرات آن بود.  همچنین قطع بخشی از برق سالن در وسط اجرای برنامه و توقف پی در پی بین بخش های مختلف اجرا هم از حواشی این اجرا بود.

پ.ن.۳ : به لطف یکی از دوستان و هماهنگی که کرده بود، و البته فراموشی عزیزی که باهاش هماهنگی صورت گرفته بود، معطلی در حدود ۱:۲۰ دقیقه زیر برف در پارکینگ و …… بالاخره شب آخر این اجرا تونستم این برنامه رو بریم. به قول یارو گفتنی اینم خاطره شد ………

م : بی شما این نای نالان بینواست / این نواها از نفس های شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *